Nu tänker jag såhär. Den här bloggen är ju superjätteny och jag har ju en ambition om att den ska bli ett ganska så trevligt ställe så småningom och då kan det ju vara kul att veta vem det egentligen är som sitter här och skriver.
 
Och det är ingen mindre än jag. Jenny Linnéa Margareta Olsson-Werme. Ja, jag har cirka världens längsta namn. Jenny Olsson heter jag hos tandläkaren och när jag flyger, annars går jag oftast under namnet Linnéa Werme.
6 juni 1990 såg jag världens ljus för första gången, dagen efter Växus brann som min mor så gärna påminner mig om.
De första 20 åren av mitt liv bodde jag i Örebro men sedan två år tillbaka bor jag på 17 välutfyllda kvadratmeter i Stockholm.
Om dagarna pluggar jag en kandidat i möbeldesign på Carl Malmsten Furniture Studie. Så att inredning är något av det roligaste jag vet kommer inte som en överraskning. 
 
 
Det får vara det tills nu. Men en fortsättning kommer, var så säkra på det!
 
Upp