När vaknade du idag?
Klockan ringde 08:00 så prick då skulle jag säga.

Vad skulle du göra?

Skola! Fast först snoooze i typ 40 min... 

Vad åt du till frukost?

Dagens frukost blev nästan samma som alltid med det lilla undantaget att jag inte orkade koka kaffe pga dödstrött och rotade fram ett halvätet müslipaket som gick ut i februari, smakade därefter.

Och lunch?

Tomat och mozzarellasoppa direkt från frysdisken+ lite bröd och färsk tomat. Helt klart godkänt!

Och middag?

Sushi. Har haft cirka noll lust att laga mat de senaste dagarna.

Vad gjorde du idag?

Skola mest hela dagen. Spelade pingis. Handlade mat, åkte och köpte sushin. Kvällen har jag spenderat med att vara på rekorddåligt humör, lyssnat på grannens dubstep och lirkat med den här lilla bloggen. Typsikt kul fredagskväll.

Ringde du någon idag, vem och vad sa ni?

Isak och morn min. Vi pratade om livet som en gör mest hela tin.

Vilket humör var du på?

DÅLIGT! Märkligt egentligen.

Vad lyssnade du på?

From Africa to Malaga med JJ. Min kanske bästa låt just nu!

Vad hade du på dig?

Blåjeans, vit t-shirt, lila varm kofta och New Balance

Vad gjorde dig glad?

Att prata med mamma, även fast hon var så hes att hon knappt kunde prata.

Och ledsen?

Livet och framtiden, höstdepp-delux

Vad drack du?

Lite kaffe, en massa vatten som jag mest gör när jag lyssnar på folk som pratar, en liten liten GT och apelsin juice.

Köpte du något?

Massa torrvaror, lunch och middag. Inget mer vad jag kommer ihåg.

Vad var det konstigaste som hände?

Hm, inget vidare värst konstigt hände vad jag vet. Märkte att jag ställt mitt ena alarm en timma försent med det är varken så konstigt eller intressant.

Vem hängde du mest med?

Olivia och Sanna

Vad ångrar du nu?

Inget alls faktiskt

Hur var dagen från en skala från 1 – 10

En trea skulle jag säga. Som sagt, dåligt humör och trökigt väder.

Vad hade du hellre gjort?

Varit hemma hos min syster och hängt med henne och Hedvig som firar två veckorsfödelsedag i morgon.

Upp