Nu är det ju årets sista dag och efter att gjort min dagliga bloggräd känner jag att det inte vore mer än rätt att knåpa ihop några löften/mål-eller vad en nu kallar det för 2015. 
2014 har ju varit minst sagt händelserikt och jag kan inte tänka mig att 2015 kommer bjuda på hälften så många känslostormar och immunförsvarstörnar. De senaste åren har jag vid tolvslagen endast lovat mig själv att tänka mindre och göra mer och det har ju ändå gått rätt bra tycker jag. 
 
Och nu till årets lista! Detta vill jag göra 2015:
 
- Åka till New York och fira att jag fyllt 25!
- Starta företag
- Vara kreativ
- Inte vara feg och fråga om hjälp
- Bli grym på allt vad adobe heter
- Hänga i min farbrors hus på västkusten och sprja ut mot horisonten
- Hånga med främlingar 
- Cykla på Gotland
- Bli självsäker
- Hänga med min syster och Heddan så ofta som bara går!
- Åka på weekend till en fin stor stad
- Sluta slösurfa på mobilen
Upp